torsdag 25. august 2011

Bursdagspresangen er i boks



Bursdagselskap er alltid koselig å bli invitert i! Denne helgen har en kollega invitert alle damene på jobb til bursdagsfeiring. -Og jammen er det ikke enkelt å finne på noe å kjøpe til en jubilant som fyller hele 50 år, og som har det meste. Men jeg endte tilslutt opp med å sy en toalettveske. Mønster og inspirasjon er hentet fra «Vesker og bager» av Lise Bergene. Så nå håper jeg «bursdagsbarnet» blir fornøyd med både festen, og kan få bruk for en ny toalettveske, og det duftende innholdet. Ha en strålende dag!

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for besøk og kommentar på bloggen min! :o) Kjempestilig toalettveske du har sydd her! -Tenker jubilanten blir glad for denne!
    Jeg legger meg til som følger hos deg og kommer snart tilbake. Hilsen Siv

    SvarSlett