lørdag 19. januar 2013

Elefantveske

Av og til henger jeg litt etter i å få lagt ut ting & tang jeg syr. Med to små barn i huset, er ettermiddagene og kveldene travle, i alle fall fram til leggetid, det er først da jeg har samvittighet, tid og overskudd til å sette meg ned å sy og blogge.



I flere år og ved flere anledninger har ei studievenninne strikket nydelige klær til mine to små barn. Siden jeg ikke er noe strikkedame selv, har jeg satt- og setter jeg veldig stor pris på disse varme gavene, og de brukes virkelig i disse kalde vintermånedene. -Og i år var det endelig jeg som kunne overraske henne med ei veske i julegave i favoritt fargen hennes,-grønn og med favorittdyret; elefant. Jeg håper hun liker den!


1 kommentar:

  1. Liker den? Eg ELSKER den! :D

    Det var ikkje fritt for at eg måtte tørke nokre tårer då eg opna gåva. Utruleg flott, og kjempepraktisk!

    Tusen, tusen takk! :D

    SvarSlett