onsdag 6. februar 2013

En liten morsdagshilsen


Jeg har skrevet om kortklubben min før her på bloggen. En liten gjeng papirglade damer samles en fredag i måneden for å scrappe, skravle, spise og lage kort. Det er ikke alltid kreativiteten er på topp, ikke produksjonen heller, men kjekt har vi det!!!


Som regel er det kort jeg lager, i alle fasonger og til alle anledninger, men denne gangen har jeg valgt å lage en gaveeske til en 200gr sjokoladeplate. -En liten, men koselig hilsen gi bort i disse valentin- og morsdagstider synes jeg...!



Jumbomais er sendt til mamma i posten i dag, så nå håper jeg den er framme til søndag...
-Og til dere sjokoladeelskere der ute:Jeg kan på det varmeste anbefale Freja sin nyeste sjokolade, Jumbomais!!!

 
Klem -HOBBYMAUREN-

2 kommentarer:

  1. Først; tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Det er alltid koselig å få kommentarer, og ekstra trivelig er det jo når nye titter innom og gir en hyggelig hilsen :-)
    På denne måten oppdager jo også jeg nye blogger.

    Syns det var en kjempeidè og en flott morsdagsgave du viser her. Ikke nok med en deilig sjokolade, men her får man også en flott innpakning :-)

    Ha ei fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  2. Åh, den vart fin! :D Tipper ho vert både overraska og glad når ho får denne i posten! :)

    SvarSlett