fredag 1. mars 2013

Mei tai-sele


Selv om det bare er fire år siden sist jeg hadde en liten baby, går tiden så fort og man glemmer litt hvor heldig man er som får være hjemme med en baby, og følge dens utvikling, jeg koser meg!

For godt og vel fire år siden, lånte jeg en mei tai-sele av ei venninne. Denne selen syntes jeg var veldig god å bære, og jeg bestemte meg for å sy en selv. Men jeg kom aldri så langt, og behovet forsvant etterhvert som månedene gikk og Håvard ble større. Men denne høsten meldte behovet seg atter en gang, og jeg fikk en ny sjangse til å sy bæresele til barn nr 2, og det har jeg gjort.

Mønster fant jeg på en internettside og mei tai-selen fungerer veldig fint. Jeg har brukt cordfløyel og bomull-stoff til bærestykket, selene er også sydd i cordfløyel, og disse er vattert, noe som gir god bærecomfort. Erlend ser ut til å kose seg!


Ha en fin dag!


-Hobbymauren-

1 kommentar:

  1. Så flink du er! Kos deg masse med småbarnstiden, den kommer ikke tilbake.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett