fredag 15. mars 2013

Påskestemning


I heimen fortsetter vi å lage påskestemning, -prøver i alle fall. Det er ikke så mye påskepynt vi har, men litt har det blitt samlet de siste årene, og "påskekassen" begynner å bli relativt full av diverse gule og vårgrønne ting & tang. Det er ikke mer enn knappe to uker til påske, så da er det vel påtide å hente fram kyllinger, harer og påskeegg i alle størrelser og fasonger. -Koselig å pynte litt i forkant synes jeg, 2.påskedag kommer før man aner, og 4-åringen min synes det er kjempestas å ta fram kyllinger, harer og ikke minst påskeeggene. -Og han lurer stadig på når påskeharen kommer...!

Ha en fin dag!



 
-Hobbymauren-

3 kommentarer:

  1. Kosleg meg påskepynt.Her har det berre vorte tatt fram litt dukar. Eg skal jobba omtrent heile påska, så det er nesten som at eg ikkje gidd å ta fram meir pynt. Men litt blomstrar må eg nok kjøpa. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Denne helga skal jeg også ta frem påskepynten.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Koselig pynt - vi har også de nostalgiske eggene- synes de er så fine :) Tror jeg må få frem påskepynten denne helga jeg også! Fin helg til deg :)

    SvarSlett