søndag 28. april 2013

Konfirmasjonskort av en fyrstikkeske


Det nærmer seg mai og konfirmasjonstid, og siden jeg skal på en sydentur i nærmeste framtid, er det greit å lage konfirmasjonskortet i litt god tid så det er klart til bruk. Denne gangen har jeg valgt å lage et kort med utgangspunkt i ei fyrstikkeske. Esken er kledd med dekorpapir, og pyntet med stempel, perler og blomster, og det er fin plass til å legge en penge-
seddel i.



 

 
 
 
Tillykke med dagen
til alle dere som er- eller har konfirmanter denne våren!

 
-Hobbymauren-
















2 kommentarer:

  1. Åå det var eit fint konfirmasjonskort. Me og skal snart på tur, om5 veker så sit me i Portugal og forhåpentligvis så sit me der og nyt varmen. For no er deg dritlei snø og snøver.

    SvarSlett
  2. Takk for sist!
    Eska di var kjempefin, trur eg må prøva meg på ei eg òg!
    God ferie!

    SvarSlett