torsdag 25. april 2013

Oppslagstavle for ting & tang

Behovet for ei oppslagstavle har ikke akkurat vært prekær for
4-åringen min, men behovet for å henge opp postkort og andre småting melder seg fra tid til annen, og en oppslagstavle kunne være praktisk å ha på rommet hans, har vi konkludert med mange ganger. Dekorativt er det også!


Etter inspirasjon fra andre bloggere har jeg valgt å lage en tavle med utgangspunkt i et lerret. Jeg har kjøpt et lerret på 40 x 50 cm, klipt ut volumvatt etter de samme målene og tilslutt har jeg trekt et bomullstoff utenpå. 

Vatten og stoffet er stiftet fast med stiftemaskin (med litt kraftige stifter). 















Håvard var storfornøyd med det nye "bildet", som han kaller det, og ekstra kult var det at det var sjørøvere på!!!
 




















Ha en fin dag!

-HOBBYMAUREN-






 












1 kommentar:

  1. Så flott oppslagstavle, og så lurt å lage den på denne måten!!
    Jeg har lenge hatt en tanke om å lage sengegavl på samme måte,
    men så var det å komme igang....
    Takk for koselig hilsen på bloggen min :-)

    SvarSlett