onsdag 29. mai 2013

Barnejakke



 
Da jeg kjøpte blått cordfløyelstoff en gang i høst, var det ikke å sy ei barnejakke som var planen, men slik ble det. Håvard trengte en ny vårjakke, og jeg manglet et syprosjekt, og dermed gikk jeg i gang med jakkeprosjektet.





Jakkemønster og cordstoff er fra S&S, foret er det samme som jeg brukte i oppslagstavlen hans (se blogginnlegget under), det er sydd av bomullstoff og (selvsagt) plukket ut av den kommende eieren. Sjørøvere er veldig kult om dagen!!! Håvard ville helst hatt Kaptein Sabeltann eller Spiderman på ryggen, men vi forhandlet oss fram til at en blekksprut kanskje ikke var så verst det heller...:)







Ha en fin kveld!
 
-HOBBYMAUREN-
 




1 kommentar:

  1. So fantastisk fin jakke, Kirsti!
    Håpar ferien på Austlandet er fin. Eg misunnar dykk her eg sit i det grå været i Førde.
    :) Helsing Mari

    SvarSlett