lørdag 25. mai 2013

På gjenbruksbutikken


Det hører med til sjeldenheten at jeg stikker innom den lille gjenbruksbutikken i bygda. Lukten av kjeller og loft, gammelt og godt lagret kiler i nesen i det samme jeg setter føttene innenfor døra. Hyller og reoler er fylt med allskens saker og ting fra gulv til tak, og butikken er full av godt voksne damer som ser ut til å legge formiddagsturen innom for å slå av en prat med damene som jobber- og driver den på dugnad.

Jeg har lenge vært på utkikk etter ei lita lampe som kan passe på et barnerom, men aldri funnet det jeg leter etter, så på impuls svingte jeg innom gjenbruksbutikken da jeg likevel rullet forbi med Erlend i vogn. -Og jammen var det ikke en lampe jeg falt for. Fargene røper nok at den er fra 90-tallets dager da bondefargene okergult, burgunder og grønt dominerte alle interiørmagasin, og norske hjem. Kjøpet førte meg videre bortover i samme gate, til maleforretningen i bygda. -Og et lite hobbyprosjektet var på gang!!!


-Mange farger og nyanser å velge mellom... Valget falt til slutt på fargen i midten, "Lista".






-Og nå har jeg en fornøyd gutt som har fått lampe over senga!



















God helg!
-Hobbymauren-




1 kommentar:

  1. So fin lampen vart etter stylinga. Kosleg over senga denne.

    SvarSlett