onsdag 13. august 2014

Små sommergaver

Jeg henger litt etter med bloggingen, men slik er det når først går inn i feriemodus, da tar jeg ferie fra bloggingen også.


Før jul hadde jeg så store ambisjoner når det gjaldt å sy julegaver. Men er det noe man ikke har for mye av i desember, så er det i alle fall tid... -Og tiden spiste opp syprosjektene og alle små sygaver måtte revurderes, legges på is og noen droppes. Men på Prinsess-butikken kom jeg over noen søte håndkler. Noen av disse ble kjøpt og dekorert på ulike måter med julefarger og mønster, og resultatet ble overraskende bra syntes jeg. -Og før sommeren "pyntet" jeg de siste håndklene med litt sommerlig stoff og applikasjon, og håndklene ble gitt vekk som små sommergaver til hyttenaboer vi stakk innom i løpet av ferien.



 


Ha en fin kveld!
 
-Hobbymauren-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar